Overslaan naar content

Customer Success Manager

Op locatie
  • Amsterdam | Groningen, Noord-Holland, Nederland
Customer Success

De uitdaging

Your flow to success als Customer Success Manager

Simplicate groeit hard, met een toenemend aantal klanten die wij de beste service willen bieden! Wij zijn altijd samen in beweging om zo tot een betere versie van onszelf te komen. Als expert delen wij onze kennis als het gaat om het versimpelen van de bedrijfsprocessen van onze klanten. Wij inspireren en laten onze klanten zien hoe eenvoud kan helpen, zodat zij het verschil maken. Tevreden en succesvolle klanten betekent succes voor Simplicate.

Wij zoeken een gezellige en gedreven collega die samen met het team onze klanten nog succesvoller weet te maken. Als Customer Success Manager ken je de visie en software van Simplicate door en door, want het is jouw taak om onze klanten continu de meerwaarde van Simplicate te laten ervaren.

Jouw nieuwe collega's
Jij wordt onderdeel van het Customer Success Management team. Samen met Tom, Neeltje, Kevin, Gerlind en Jan maak je proactief impact bij bestaande klanten. Je werkt nauw samen met o.a. het Support team en onze consultants, maar door de centrale rol van de afdeling ben je bij alle teams enorm betrokken!




Ondertussen zijn we met meer dan 75 toffe collega’s, verdeeld over drie kantoren in Groningen en Amsterdam. We voelen ons allemaal medeverantwoordelijk voor het succes van Simplicate en dat van elkaar. Onze ambitie en leergierigheid zorgen ervoor dat we ons blijven ontwikkelen. Groeien doen we dus graag. We vinden het belangrijk dat iedereen zich op z'n gemak voelt en zichzelf kan zijn. En als we het doen, doen we het goed en gaan we er volledig voor.


Jij & Simplicate

Jouw werk als Customer Success Manager

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor het succes van jouw eigen klanten. Je werkt nauw samen met hen om doelstellingen te definiëren en voortdurend kansen te spotten om hun impact te vergroten. Door onze klanten te begeleiden bij het effectief gebruiken van Simplicate en hen te voorzien van de handvatten die hen helpt bij het maken van strategische keuzes.


Met controle over een portfolio van meer dan 200 klanten, weet je als geen ander hoe je prioriteiten moet stellen en deze klanten effectief moet bedienen. Je inspireert met onze visie op bedrijfsvoering en helpt zo klanten maximaal impact te maken en hun potentieel te benutten.
Neeltje vertelt je graag meer over haar werkzaamheden als Customer Succes Manager bij Simplicate:



Zo pas jij in onze workflow

Je bent betrokken, streeft naar kwaliteit, bent authentiek, betrouwbaar en je maakt dingen niet onnodig complex. Je wilt bijdragen aan het succes van Simplicate en bent voortdurend op zoek naar manieren om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast:

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau;

  • Heb je minimaal 2 jaar Customer Success/Account Management ervaring in een commerciële (bij voorkeur SaaS) omgeving;

  • Ben je gedreven en resultaatgericht;

  • Ben je creatief en denk je in oplossingen;

  • Ben je een sociale kracht: je weet je met collega's te verbinden en anderen te overtuigen van je ideeën.

  • Je bent enthousiast, proactief, ambitieus en je hebt een winnaarsmentaliteit.


Dit krijg jij ervoor terug
We waarderen en zien elkaars talent. Daarom hebben we een warme en open cultuur gecreëerd waarin jij je thuis voelt. Wij bieden jou:

  • Een uitdagende functie waarin je jouw creatieve talenten volop benut en ontwikkelt;

  • Werken bij een zelfstandig, non-funded softwarebedrijf. Omdat wij niet afhankelijk zijn van investeerders, hebben we de vrijheid om te groeien vanuit onze eigen overtuiging;

  • Vier locaties om flexibel te werken: twee kantoren in Groningen, één in Amsterdam, of lekker vanuit je eigen huis;

  • Dagelijks vers fruit, lunch en écht goede koffie;

  • Een goed salaris met pensioenregeling;

  • Tijd voor gezelligheid door vrijmibo’s, feestjes en teamuitjes;

  • Een Macbook, internetvergoeding en thuiswerkvergoeding;

  • Een eigen groeibudget per jaar, te besteden naar eigen inzicht;

  • Benefits naar keuze; elke maand krijg je een kleine bijdrage via YourCampus.


Over Simplicate

Wij zijn er voor alle zakelijke dienstverleners die streven naar meer succes. Wij helpen ze om hun volle potentieel te bereiken met onze sterke visie op bedrijfsvoering, krachtige CRM- en projectsoftware én onze dienstverlening. Simplicate is namelijk meer dan een softwarebedrijf; we zijn betrokken bij het succes van onze klanten en elkaar.

Die betrokkenheid ervaar je ook in onze cultuur. Wij zien en waarderen elkaars talent. Je krijgt een warm welkom en maakt deel uit van de open cultuur. Samenwerken is onze flow to success.


Kom in contact!

Ben jij de nieuwe Simplicater die wij zoeken? Bepaal en creëer jouw eigen flow to success bij Simplicate. Bekijk alvast de sollicitatieprocedure, of solliciteer direct via de button.


Vragen? Vragen!
Neem contact op met Manon van der Velpen: vacatures@simplicate.nl of tel: 088 520 0500.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend. Voor deze vacature zijn wij uitsluitend op zoek naar kandidaten die direct in dienst willen treden bij Simplicate.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Zo gaat ons sollicitatieproces

Solliciteren

Heb je een interessante vacature gezien? Solliciteer direct met je cv en een motivatiebrief

Kennismaken

We willen je graag persoonlijk leren kennen en meer horen over je doelen en ambities. Ook delen we graag informatie over de functie en Simplicate, zodat we een duidelijk beeld hebben van wat we elkaar kunnen bieden!

Vervolggesprek / Businesscase

Tijdens een vervolggesprek komen we graag meer te weten over jouw werkmentaliteit en over jouw kennis en talenten. Dit doen we aan de hand van een verdiepend gesprek of een business case.

Aanbod

Gefeliciteerd! Wij zijn enthousiast en doen je graag een aanbod. Nu is het tijd om jouw beslissing te maken. We nemen contact met je op om ons aanbod met je te delen en te bespreken.