Overslaan naar content

Junior Support Consultant

  • Op locatie
    • Amsterdam | Groningen, Noord-Holland, Nederland
  • Customer Success

De uitdaging

Your flow to success als Junior Consultant
Voor ons Customer Service team zijn wij op zoek naar een Junior Consultant. In deze rol ben je (allereerst) verantwoordelijk voor Support. Daarnaast bieden we een uitgebreid opleidingsprogramma aan om je zo goed mogelijk up & running te krijgen als ervaren consultant. Met als doel om onze klanten te voorzien van de best mogelijke service!

Als Junior Consultant ben jij voor de klanten van Simplicate het eerste aanspreekpunt; professioneel, betrokken en enthousiast. Via chat, telefoon of mail komen vragen bij je binnen die je direct opvolgt. Klanten kunnen echt op jou rekenen. Je weet hun vragen snel te analyseren, omdat je niet alleen onze software uitstekend beheerst, maar ook de bedrijfsprocessen van onze klanten goed kent. Wanneer je zelf de klant kunt helpen doe je dat. Wanneer voor de vraag andere expertise nodig is, dan weet je precies wie van ons team je moet inschakelen. De voortgang organiseer en bewaak jij zelf. Onder andere door jouw inzet en betrokkenheid zijn Simplicate-klanten zeer tevreden over onze bereikbaarheid, toegankelijkheid, professionaliteit en snelheid van reageren.


Ben jij analytisch, klantgericht, proactief / leergierig en beschik je over goede (basis) gesprekstechnieken. Word jij warm van bedrijfskundige vraagstukken in combinatie met software en wil je graag snel veel leren binnen een jonge en ambitieuze club? Lees dan vooral verder!

Jouw nieuwe collega’s

Je wordt onderdeel van het Customer Service team. Dit team bestaat uit Junior, Medior & Senior Consultants die in korte tijd veel leren en het meest van ons allemaal in contact staan met onze klanten! Jouw directe collega’s zijn: Margot, Mark, Jorn, Thierry, Lennard, Vera en Thijs.

"Wat ons werk leuk maakt, is dat je bij onze afdeling leert hoe de software werkt, maar ook hoe klanten hiermee omgaan. Die combinatie leidt tot situaties die je op andere afdelingen niet tegenkomt en waardoor je gespecialiseerde kennis van het product en onze klanten krijgt. Ook zijn wij het eerste contactpunt van de klant, als het nu gaat om feedback en ideeën, administratie, functionele vragen, klachten en andere problemen (met de software). Zo doe je ook waardevolle gesprekstechnieken en andere vaardigheden op die je in bijna alle situaties met klantcontact kunt toepassen." - Lennard



Ondertussen zijn wij met meer dan 75 toffe collega’s, verdeeld over drie kantoren in Groningen en Amsterdam. Wij voelen ons allemaal medeverantwoordelijk voor het succes van Simplicate en dat van elkaar. Onze ambitie en leergierigheid zorgen ervoor dat we ons blijven ontwikkelen. Groeien doen we dus graag. We zijn altijd geïnteresseerd en betrokken bij elkaar. We vinden het belangrijk dat iedereen zich op z'n gemak voelt en zichzelf kan zijn. En als we het doen, doen we het goed en gaan we er volledig voor.

Zo pas jij in onze workflow

  • Je bent mensgericht;
  • Je hebt taalgevoel. Je weet wat taal kan doen, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je houdt altijd rust, ook al komt er veel op je af;
  • Je hebt bij voorkeur een bedrijfseconomische opleiding afgerond, beschikt over HBO/WO-denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met het werken met software en processen;
  • Je bent voortdurend op zoek naar manieren om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Je wil bijdragen aan het succes van Simplicate;
  • Je hebt passie en plezier in je werk en goed getrainde lachspieren :).


Dit krijg jij ervoor terug

We waarderen en zien elkaars talent. Daarom hebben we een warme en open cultuur gecreëerd waarin jij je thuis voelt. Wij bieden jou:

  • Een uitdagende functie waarin je jouw creatieve talenten volop benut en ontwikkelt;

  • Vier locaties om flexibel te werken: twee kantoren in Groningen, één in Amsterdam, of lekker vanuit je eigen huis;

  • Dagelijks vers fruit, lunch en écht goede koffie;

  • Uitstekende pensioenregeling, wij betalen 82%;

  • Tijd voor gezelligheid door vrijmibo’s, feestjes en teamuitjes;

  • Een Macbook, internetvergoeding en thuiswerkvergoeding;

  • Een eigen groeibudget per jaar, te besteden naar eigen inzicht;

  • Benefits naar keuze; elke maand krijg je een kleine bijdrage via Alleo.

  • Een startsalaris van € 2700. 

Jij & Simplicate

Over Simplicate

Simplicate is een snelgroeiende software scale-up. Wij zijn er voor alle zakelijke dienstverleners die streven naar meer succes. Wij helpen ze om hun volle potentieel te bereiken met onze sterke visie op bedrijfsvoering, krachtige CRM- en projectsoftware én onze dienstverlening. Simplicate is namelijk meer dan een softwarebedrijf; we zijn betrokken bij het succes van onze klanten en elkaar.

Die betrokkenheid ervaar je ook in onze cultuur. Wij zien en waarderen elkaars talent. Je krijgt een warm welkom en maakt deel uit van de open cultuur. Samenwerken is onze flow to success.


Kom in contact!

Ben jij de nieuwe Simplicater die wij zoeken? Bepaal en creëer jouw eigen flow to success bij Simplicate. Bekijk alvast de sollicitatieprocedure, of solliciteer direct via de button.

In ons bedrijf is Nederlands de voertaal op de werkvloer. Voor deze functie is het daarom noodzakelijk dat je de Nederlandse taal beheerst op minimaal B2-niveau. Ben je echter bezig met het leren van Nederlands en verwacht je binnen afzienbare tijd dit niveau te bereiken? Dan moedigen we je van harte aan om toch te solliciteren. We nemen je graag op in onze talentpool voor toekomstige mogelijkheden.


Vragen? Vragen!
Neem contact op met Manon van der Velpen: vacatures@simplicate.nl of tel: 088 520 0500.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend. Voor deze vacature zijn wij uitsluitend op zoek naar kandidaten die direct in dienst willen treden bij Simplicate.



of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Zo gaat ons sollicitatieproces

Solliciteren

Heb je een interessante vacature gezien? Solliciteer direct met je cv en een motivatiebrief

Kennismaken

We willen je graag persoonlijk leren kennen en meer horen over je doelen en ambities. Ook delen we graag informatie over de functie en Simplicate, zodat we een duidelijk beeld hebben van wat we elkaar kunnen bieden!

Vervolggesprek / Businesscase

Tijdens een vervolggesprek komen we graag meer te weten over jouw werkmentaliteit en over jouw kennis en talenten. Dit doen we aan de hand van een verdiepend gesprek of een business case.

Aanbod

Gefeliciteerd! Wij zijn enthousiast en doen je graag een aanbod. Nu is het tijd om jouw beslissing te maken. We nemen contact met je op om ons aanbod met je te delen en te bespreken.