Junior Support Consultant
- Op locatie
- Amsterdam | Groningen, Noord-Holland, Nederland
- Customer Success
De uitdaging
Voor ons Customer Service team zijn wij op zoek naar een Junior Consultant. In deze rol ben je (allereerst) verantwoordelijk voor Support. Daarnaast bieden we een uitgebreid opleidingsprogramma aan om je zo goed mogelijk up & running te krijgen als ervaren consultant. Met als doel om onze klanten te voorzien van de best mogelijke service!
Jouw nieuwe collega’s
Je wordt onderdeel van het Customer Service team. Dit team bestaat uit Junior, Medior & Senior Consultants die in korte tijd veel leren en het meest van ons allemaal in contact staan met onze klanten! Jouw directe collega’s zijn: Margot, Mark, Jorn, Thierry, Lennard, Vera en Thijs.
Zo pas jij in onze workflow
- Je bent mensgericht;
- Je hebt taalgevoel. Je weet wat taal kan doen, zowel schriftelijk als mondeling;
- Je houdt altijd rust, ook al komt er veel op je af;
- Je hebt bij voorkeur een bedrijfseconomische opleiding afgerond, beschikt over HBO/WO-denkniveau;
- Je hebt affiniteit met het werken met software en processen;
- Je bent voortdurend op zoek naar manieren om jezelf verder te ontwikkelen;
- Je wil bijdragen aan het succes van Simplicate;
- Je hebt passie en plezier in je werk en goed getrainde lachspieren :).
We waarderen en zien elkaars talent. Daarom hebben we een warme en open cultuur gecreëerd waarin jij je thuis voelt. Wij bieden jou:
Een uitdagende functie waarin je jouw creatieve talenten volop benut en ontwikkelt;
Vier locaties om flexibel te werken: twee kantoren in Groningen, één in Amsterdam, of lekker vanuit je eigen huis;
Dagelijks vers fruit, lunch en écht goede koffie;
Uitstekende pensioenregeling, wij betalen 82%;
Tijd voor gezelligheid door vrijmibo’s, feestjes en teamuitjes;
Een Macbook, internetvergoeding en thuiswerkvergoeding;
Een eigen groeibudget per jaar, te besteden naar eigen inzicht;
Benefits naar keuze; elke maand krijg je een kleine bijdrage via Alleo.
Een startsalaris van € 2700.
Jij & Simplicate
Over Simplicate
Simplicate is een snelgroeiende software scale-up. Wij zijn er voor alle zakelijke dienstverleners die streven naar meer succes. Wij helpen ze om hun volle potentieel te bereiken met onze sterke visie op bedrijfsvoering, krachtige CRM- en projectsoftware én onze dienstverlening. Simplicate is namelijk meer dan een softwarebedrijf; we zijn betrokken bij het succes van onze klanten en elkaar.
Die betrokkenheid ervaar je ook in onze cultuur. Wij zien en waarderen elkaars talent. Je krijgt een warm welkom en maakt deel uit van de open cultuur. Samenwerken is onze flow to success.
Kom in contact!
Ben jij de nieuwe Simplicater die wij zoeken? Bepaal en creëer jouw eigen flow to success bij Simplicate. Bekijk alvast de sollicitatieprocedure, of solliciteer direct via de button.
In ons bedrijf is Nederlands de voertaal op de werkvloer. Voor deze functie is het daarom noodzakelijk dat je de Nederlandse taal beheerst op minimaal B2-niveau. Ben je echter bezig met het leren van Nederlands en verwacht je binnen afzienbare tijd dit niveau te bereiken? Dan moedigen we je van harte aan om toch te solliciteren. We nemen je graag op in onze talentpool voor toekomstige mogelijkheden.
Vragen? Vragen!
Neem contact op met Manon van der Velpen: vacatures@simplicate.nl of tel: 088 520 0500.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Aan het zonder opdracht voorstellen van kandidaten kunnen geen rechten c.q. verplichtingen worden ontleend. Voor deze vacature zijn wij uitsluitend op zoek naar kandidaten die direct in dienst willen treden bij Simplicate.
of
Dankjewel!
Je sollicitatie is succesvol ingediend
Zo gaat ons sollicitatieproces
Solliciteren
Heb je een interessante vacature gezien? Solliciteer direct met je cv en een motivatiebrief
Kennismaken
We willen je graag persoonlijk leren kennen en meer horen over je doelen en ambities. Ook delen we graag informatie over de functie en Simplicate, zodat we een duidelijk beeld hebben van wat we elkaar kunnen bieden!
Vervolggesprek / Businesscase
Tijdens een vervolggesprek komen we graag meer te weten over jouw werkmentaliteit en over jouw kennis en talenten. Dit doen we aan de hand van een verdiepend gesprek of een business case.
Aanbod
Gefeliciteerd! Wij zijn enthousiast en doen je graag een aanbod. Nu is het tijd om jouw beslissing te maken. We nemen contact met je op om ons aanbod met je te delen en te bespreken.