Support Consultant Groningen (1FTE)

  • Customer Success
  • Groningen, Noord-Holland, Nederland

Support Consultant Groningen (1FTE)

Omschrijving

Je bent voor Simplicate klanten het eerste aanspreekpunt; professioneel, betrokken en enthousiast. Je voelt klanten goed aan en beheerst de Simplicate software van A tot Z. Daardoor kun je binnenkomende vragen direct opvolgen en naar tevredenheid beantwoorden. Zelf of, waar nodig, samen met andere expertises binnen Simplicate. Je laat de vraag pas los als de klant tevreden is. De voortgang organiseer en bewaak jij zelf.

Vereisten

Jouw Missie

Als Customer Support Specialist ben je voor Simplicate klanten het eerste aanspreekpunt; professioneel, betrokken en enthousiast. Via chat, telefoon of mail komen vragen bij je binnen die je direct opvolgt. Klanten kunnen echt op je rekenen. Je weet hun vragen snel te analyseren omdat je niet alleen onze software uitstekend beheerst, maar ook werkprocessen van onze klanten goed kent. Wanneer je zelf de de klant kunt helpen doe je dat. Wanneer voor de vraag andere expertise nodig is, dan weet je precies wie van ons team je moet inschakelen. De voortgang organiseer en bewaak jij zelf.

Je bent dus het eerste aanspreekpunt, maar ook de spin in het web. Mede door jouw inzet en betrokkenheid, zijn Simplicate klanten zeer tevreden over onze bereikbaarheid, toegankelijkheid, professionaliteit en snelheid van reageren.

Jouw Kwaliteiten

  • Je bent mensgericht, geniet van het contact met mensen.
  • Je hebt oog voor alle betrokkenen en je gaat altijd voor de win-win.
  • Je hebt taalgevoel. Je weet wat taal kan doen, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je houdt altijd rust, ook al komt er veel op je af.
  • Je hebt een bedrijfseconomische opleiding afgerond, beschikt over HBO/WO-denkniveau en hebt bij voorkeur enkele jaren relevante ervaring.
  • Je hebt ruime en aantoonbare affiniteit met het werken met software en processen.
  • Je bent voortdurend op zoek naar manieren om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Je wil bijdragen aan het succes van Simplicate.

Jouw Ambitie

  • Werken in een groeiende omgeving, waar ontwikkeling en verbetering aan de orde van de dag is
  • De mogelijkheid om te sparren met ruim 35 collega’s
  • Ontwikkelmogelijkheden binnen Simplicate, waarin je je eigen succes kunt bepalen
  • Energie krijgen van een fantastisch kwalitatief en innovatief product, waarmee je de klant verder kunt helpen

Customer Success Team

Het Customer Success Team bestaat uit collega’s die inrichtings- en gebruikersvragen via een online chat en /of telefoon oppakken (Support Consultants), Business Consultants en Customer Success Managers die de eindverantwoordelijkheid hebben op het daadwerkelijke succes van de klant. Als Customer Success team heb je bovendien maar één doel en dat is het succes van de klant. Hun succes is ons succes en dus jouw succes!

Where Simplicate meets you

Ben jij klaar om te delen in het succes van Simplicate? En sleep jij liever vandaag dan morgen deze droombaan binnen? Solliciteer dan via de button.

Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op!