Skip to content

Customer Success Manager Amsterdam | Groningen

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamCustomer Success

Functieomschrijving

We zijn op zoek naar een dikke baas: een Customer Success Manager voor ons Customer Success team. Een gezellige en gedreven collega die samen met het team onze klanten nog succesvoller weet te maken.


De uitdaging

Simplicate groeit als scale-up hard en het aantal klanten groeit hard mee. Ondertussen zijn wij met 50 enthousiaste collega’s, verdeeld over twee kantoren in Groningen en Amsterdam en bedienen we meer dan 1200 klanten. Om onze groei door te zetten, is het van belang dat wij onze klanten altijd de beste service kunnen verlenen. De klant weet mede door jouw proactieve contact, het maximale uit de software te halen. Tevreden en succesvolle klanten betekent succes voor Simplicate.


Onze stip

Simplicate wil het meest toonaangevende softwarebedrijf van Nederland worden. Innovatie en continue ontwikkeling drijft onze groei, producten en mensen. Wij zijn altijd samen in beweging om zo tot een betere versie van onszelf te komen. Als expert delen wij onze kennis als het gaat om het versimpelen van de bedrijfsprocessen van onze klanten. Wij inspireren en laten onze klanten zien hoe eenvoud kan helpen, zodat zij het verschil maken.

Vereisten

Wat ga jij doen als Customer Success Manager?

Als Customer Success Manager ben jij direct verantwoordelijk voor het succes van jouw klanten met Simplicate. Je definieert samen met de klant doelstellingen en bent verantwoordelijk voor de realisatie daarvan. Jij draagt zorg voor een optimale begeleiding tijdens de onboarding van nieuwe klanten. Je laat de klant daarna niet los, maar weet hen te inspireren met relevante content en zorgt ervoor dat de klant haar hulpvragen kwijt kan binnen Simplicate. 


Hier word jij onderdeel van

Wij werken hard aan Simplicate en aan onszelf. Jij wordt onderdeel van het Customer Success team bestaande uit drie teams, te weten: Support, Consultancy en Customer Success Management. Jouw werkgeluk en eigen ontwikkeling vinden wij belangrijk en krijgt de nodige aandacht. Denk aan mogelijkheden voor trainingen en cursussen. Maar ook zorgen we dat jij tijdens jouw werkweek kunt genieten van faciliteiten als een uitgebreide lunch, vers fruit, vrijmibo’s aan onze eigen tap en teamuitjes. Zodat jij kan doen, waar jij de allerbeste in bent.


Dit zoeken we

  • Je hebt een HBO/WO opleiding afgerond richting Bedrijfskunde.
  • Ervaring in een commerciële (bij voorkeur SaaS) omgeving waarbij je hebt gewerkt met customer success management.
  • Je bent erg goed in projectmatig werken en bent een echte probleemoplosser.
  • Je bent kritisch en hebt oog voor detail.
  • Het is een grote pré wanneer je ervaring hebt in een scale up omgeving.
  • Je bent voortdurend op zoek naar manieren om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Je wil bijdragen aan het succes van Simplicate.
  • Je bent enthousiast, proactief, ambitieus en je hebt een winnaarsmentaliteit.
  • Je kan je vinden in onze cultuur (betrokkenheid, kwaliteit, authenticiteit, betrouwbaarheid en eenvoud).


What's in it for you

  • Een baan bij een van de snelst groeiende B2B softwarebedrijven van Nederland.
  • Een eigen inbreng in een scale-up die snel groeit.
  • Een ambitieus team dat streeft naar een succesvol product.
  • Tijd voor gezelligheid door vrijmibo’s, feestjes en teamuitjes.
  • Een heerlijke gezonde lunch, goede koffie en vers fruit.
  • Twee kantoren om te werken: Groningen en Amsterdam.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door opleidingen en workshops.
  • Een laptop en een telefoonvergoeding.
  • Een goed salaris met volledig verzorgde pensioenregeling.


Where Simplicate meets you
Ben jij de dikke baas die wij zoeken? En sleep jij liever vandaag dan morgen deze droombaan binnen? Solliciteer dan via de button.
Heb je vragen? Neem contact op met Welmoed Muis - vacatures@simplicate.nl - 088 5200 500

of

Apply with Indeed onbeschikbaar
Simplicate