Customer Success Manager (1FTE)

  • Customer Success
  • Amsterdam, Nederland

Customer Success Manager (1FTE)

Omschrijving

Nieuwe klanten begeleid je bij een vliegende start met de software van Simplicate. Je definieert samen met de klant doelstellingen en bent verantwoordelijk voor de realisatie daarvan. Na deze gedegen inventarisatie zorg je ervoor dat jouw onboarding collega de klant op locatie begeleidt bij de implementatie van de software. Je blijft proactief monitoren of de klant op de juiste manier, naar tevredenheid en met succes met Simplicate werkt. Je weet dus precies wie jouw klanten zijn, wat ze doen, wat hun doelstellingen zijn en hoe ze Simplicate gebruiken om hun doelen te behalen. Als een echte inhoudelijke specialist coach je klanten om het maximale uit Simplicate te halen. Zowel gevraagd als ongevraagd. Om het succes uiteindelijk goed meetbaar te maken, werk je met KPI’s op het gebied van NPS, NRR en Churn.

Vereisten

Jouw Missie

“Als Customer Success Manager ken je de visie en software van Simplicate door en door, want het is jouw taak dat Simplicate aantoonbare meerwaarde heeft voor alle gebruikers.”

 

Jouw Kwaliteiten

  • Ervaring in een commerciële (bij voorkeur SaaS) omgeving waarbij je hebt gewerkt met customer succes management
  • Met jouw sterke communicatieve vaardigheden sluit jouw advies nauw aan bij de vraagstukken van klanten. Hierbij denk jij ook aan belangrijke (financiële) mogelijkheden
  • Geen uitdaging is te groot, met jouw doortastendheid krijgt de klant een passende oplossing
  • De samenwerking met je collega’s is constructief en werkt toe naar een optimaal resultaat voor de klant
  • Je floreert in een omgeving waarin verbeteringenhard werken en winnen voorop staat

 

Jouw Ambitie

  • Werken in een groeiende omgeving, waar ontwikkeling en verbetering aan de orde van de dag is 
  • De mogelijkheid om te sparren met ruim 30 collega’s
  • Ontwikkelmogelijkheden binnen Simplicate, waarin je je eigen succes kunt bepalen
  • Energie krijgen van een fantastisch kwalitatief en innovatief product, waarmee je de klant verder kunt helpen

Customer Success Team

Het Customer Success Team bestaat uit collega’s die inrichtings- en gebruikersvragen via een online chat en /of telefoon oppakken (Support Consultants), Business Consultants en Customer Success Managers die de eindverantwoordelijkheid hebben op het daadwerkelijke succes van de klant. Als Customer Success team heb je bovendien maar één doel en dat is het succes van de klant. Hun succes is ons succes en dus jouw succes!

 

Where Simplicate meets you

Ben jij klaar om te delen in het succes van Simplicate? En sleep jij liever vandaag dan morgen deze droombaan binnen? Solliciteer dan via de button. 

Heb je vragen? Neem contact op met Welmoed Muis - vacatures@simplicate.nl - 088 5200 500