Je zorgt ervoor dat onze klanten op de juiste manier en in zeer korte tijd het maximale uit de software van Simplicate halen. Met een goede voorbereiding vanuit de klant, start je de klant binnen 1 tot maximaal 3 dagen succesvol op door hen persoonlijk te begeleiden. Dat betekent dat je online of op locatie van de klant kritisch de bedrijfsprocessen analyseert, actief bijdraagt aan verbeteringen en dit vervolgens succesvol vertaalt naar de software van Simplicate. Dit doe je zowel vanuit ons kantoor in Amsterdam als ook op locatie van de klant (zeker voor 80%).
Jouw Missie
“Als Business Consultant zorg jij voor de optimale implementatie van onze software, zodat de bedrijfsvoering van de klant eenvoudig, helder en inzichtelijk wordt.”
Jouw Kwaliteiten
Jouw Ambitie
Customer Success Team
Het Customer Success Team bestaat uit collega’s die inrichtings- en gebruikersvragen via een online chat en /of telefoon oppakken (Support Consultants), Business Consultants en Customer Success Managers die de eindverantwoordelijkheid hebben over het daadwerkelijke succes van de klant. Als Customer Success Team heb je bovendien maar één doel en dat is het succes van de klant. Hun succes is ons succes en dus jouw succes!
Where Simplicate meets you
Ben jij klaar om te delen in het succes van Simplicate? En sleep jij liever vandaag dan morgen deze droombaan binnen? Solliciteer dan via de button.
Heb je vragen? Neem contact op met Welmoed Muis - vacatures@simplicate.nl - 088 5200 500